Bunu okuyosanız topsunuz olm top

2 Eylül 2009 Çarşamba

Canım sıkkın.


Ona buna istediğin gibi saydırabilmek için kendine ait bir bloğun olması ne güzel bir şeymiş arkadaş. Sözlük bizim evimiz sözlük bizim canımız eyvallah da biriki sarhoşluk maceramızdan sonra ağzımızın payını aldık. Daha da canımız sıkkınken sözlük yok! Hayır insanın arkadaşı bile olsa sözlüğün sahibi, lafını ediyor sonra. Ulan arkadaş arkadaşa çemkirir mi lan? Şimdi ben de çemkiriyorum tamam biraz çelişkili oldu.

Neyse, insanın kişiliği hakkında bilip bilmeden iki yazı okuyup karar veren dallamalara kıl oluyorum arkadaş. Ek$ibition'da okumuşmuş da yok efenim boş insanmışız da yok bilmemneymiş de... Yok efenim mokar hastası nihanmışım da bloğuma ne zaman seks hakkında yazmaya başlıyormuşum da... Sana ne la ipne! Sana mı kalmış kimin ne olduğunu iki yazıya bakarak yorumlamak? Sana mı kaldı benim huyumu suyumu düzeltmek, ne yazıp ne yazmayacağıma karar vermek? Herkes yanlış da bir sen mi doğrusun lan sikik beyinli!

Arkadaş tepki verme, sakin ol, karmaya inan, zen, akapunktur, yogadır bilmemnedir derken sikeyim sinirlenmemeyi dedim afedersiniz. Bana ne lan sizin cinsel hayatınızdan sizin nasıl yaşadığınızdan! Benim gayet kendi çapımda gayet sakin bir hayatım var. Arada sırada sapıtıyorsam size ne lan? Göbeğimiz bir mi kesildi? Bu tepki nedir? Ben düzelince ehl-i namus bir insan olunca dünya mı kurtulacak? Ekonomi mi düzelecek? Siktiğimin ibneleri siz çok mu doğrusunuz amınakoyim?

Hayır bundan sonra ılımlı olmak falan yok arkadaş! Küfrediyorsa küfür, iğneliyorsa iğneleme, iyi davranıyorsa iyi davranış. Sikerim iyi insan ayaklarını bu ne be? Mülayim buldular saldırıyorlar. Ben kimseye kendimi ezdirmem kardeşim.

Bundan sonra sözlük olayında bir süre yokum. olmamakla da çok iyi edeceğimi düşünüyorum. Saçma saçma insanlarla muhatap olmak yerine, kendime daha çok zaman ayıracağım.



0 yorum:

babamın radyosu