yine izmit yine izmit

21 Eylül 2009 Pazartesi

İşte geldim burdayım, ben bu işte ustayım!!! Yine izmitteyim, biraz önce geldim. Yani biraz önce demem, iki saat falan oluyor. Of çok yorgunum şimdi saçmalamayayım.


Bu güzel bayram gününde, ablamların istanbula kadar arabayla gelmelerini fırsat bilip, kendimi esenler otogara götürttüm:) Ordan da efeturla ver elini izmit. Yurtta kimse yok tahmin edilebileceği gibi. Salih amca aşağıdaydı, eşyalarımı yukarı çıkarmama o yardım etti. O da az önce gitti sanırım, bekçilerle başbaşa kaldım koskoca yurtta.

Gelir gelmez, tüm yaz boyunca hayalini kurduğum şekilde eşyalarımın yerlerini değiştirdim. Evet, o koskoca dolapları, karyolayı, kitaplığı, masayı falan yerinden oynattım tek başıma hem de. Böylelikle ne kadar annemin kızı olduğumu bir kere daha ispatlamış bulunuyorum. Neyse, sonra da bavullarımdaki eşyalarımı bir bir yerine yerleştirdim. Oh çok güzel oldu. Şimdi de bilgisayarımı açtım keyif yapıyorum.

Yarın da odamdaki eksikler için alışverişe gideceğim. Ayna, çöp kovası, askı, dolabın içine koymaya raf falan alacağım. Böylelikle tamamen buraya yerleşicem. Şimdi sırt ağrılarımı dinlendirmek için bir süre uyuyorum. İyi bayramlar millet!

0 yorum:

babamın radyosu