nutella gibiyim esmer ve kavruk

30 Ağustos 2009 Pazar

Diyetteyim:( Aslına bakılırsa ben ebedi diyete mahkum bir insanım. 4 kilo doğmuşum lan hesaplayın siz. "ben böyleyim" diye susup oturmak olmaz tabii... Annemin de zorlamasıyla diyet denen belada emin adımlarla ilerliyoruz.


Şimdi diyet yapmanın zorluklarından bahsetmeyeceğim. Herkes bilir ki uzun süre diyet yapanlar alışıyor bir süre sonra. İnsanın canı yemek falan istemiyor. Bir tencere mantıyı bir oturuşta yiyebilirken, bir tabağı zor bitirir hale evrilebiliyor. İrade, abur cuburlara karşı koyma konusunda lazım oluyor asıl.

Kim sevmez ki lan nutellayı? Nutella sevilmez mi? O güzelim kıvam, o lezzet... Nutella'nın ekmeğe sürülüp ısırıldığı o an.... Ağzın içinde döndürmek, efenime söyliyim ağzın içindeki enfes nutella tadı ile birlikte gelen o mutluluk, gözlerin huşu içinde kısılması... İnsan diyet millet dinlemiyor, koca bir kavanozu yiyip bitiriyor valla!!!

Yalnız nutella tek başına gitmiyor. Yani yanına nutellanın orgazmikliğini katlayacak arkadaşlar lazım. Mesela süt! Süt ve nutella!!! Fırından yeni çıkmış tazecik sıcacık ramazan pidesinin üzerine bir kat kaymak sürüp üzerine nutella sürmek sonra da afiyetle yemek mesela bir kaşık alıp kavanoza dalmaktan daha güzel, daha mutluluk verici. Keza nutellalı kaymaklı krep üzerine ballı sos döküp çilek ve muzlarla süslemek de inanılmaz lezzetli olabiliyor. Sonra zipirinsan niye zayıflayamıyor diye hayıflanıyoruz:(

Nutellaya olan aşkım ve özlemimle, naçizane bir şiYir yazdım:

Nutella gibisin şişman ve esmer
Herkesler seni pek pek çok sever
Millet dudaklarını yalıyor neden?
Nedir bu çektiğim diyet elinden?

Yeter şişmanlatma da üzme beni
Suçum ne lan seviyorum seni
Dar kotlarıma sığmak istiyorum
Nutellam seni özlüyorum

O değil de, çok acıktım ben yaa:/

0 yorum:

babamın radyosu