Sarhoşluk ve Romantizm Üzerine

31 Ağustos 2009 Pazartesi

David Sides'a özenip piyano çalmaya heves etmemle birlikte, hayatım değişti.


Şimdi beni bilenler bilir, uykusunu 2şer saatlik dilimlere bölmüş duygusal terminatör kılıklı bir insandım. Ancak piyano sesinin beni sakinleştirdiğini keşfettiğimden beridir uyurken kulağıma mp3 playerımın kulaklığını takmadan uyuyamıyorum. Kendi kendini terapi gibi bir şey oldu. Ne kabus görüyorum ne bir şey. Mışıl mışıl 8 saat garanti uyku! Ben şimdi Davidime aşık olmayayım da kime olayım?

Müzik sayesinde artık kabus görmüyorum ama, rüyamda Davidimi ve bazı arkadaşları görmeye başladım. dans ediyoruz falan... Halbuki dans etmeyi de bilmem. Neyse, geçen gece yine Davidimle dans ettiğim bir rüyadan sonra kalktım, şunun resmi internet sitesine gireyim bakayım yeni şarkı yapmış mı dedim ve şarkılarının notalarını sattığını gördüm.

Sevinçten havalara uçtuğumu tahmin edersiniz. Hemen gözlerim, bir kere piyanoda çalamadan ölmek istemediğim şarkıyı, love in this club ı aradı. Hehe, buldum tabii. 2 dolar küsür bi fiyatı var. Ancak paypal mi ne zımbırtıyla sattığı için alamadım.

İnternet ile ilgili her sorunumda onu arayıp ağladığım sevgili Bülentçimin bana "sana ne istersen alıcam" sözü vardı. Ben de koleksiyonuma eklemek üzere porselen bebek istemiştim ondan. Hemen paypal varsa onda vardır diyerek, bebekten vazgeçtiğimi ve bana o notaları almasını istediğimi söyledim.

İşi vardı tabii her zamanki gibi, sonra bakarım dedi. Ben de o sırada sevgili dertli arkadaşım Deniz'e döndüm. Kendisi yine üzgündü, yine içmişti. David Sides'ın o notalarını almak istediğimde, hiç duraksamadan "link ver bakayım hangi siteymiş, ben sana alırım" dedi. Apıştım kaldım. Çok romantik bir şey bu yaa... Kime, hangi kıza bir erkek şarkı almış/nota hediye etmiş? Valla bizim burda fantezilerimiz çiçeğe çikolataya falan tükeniyor. Onu bile almıyor, alırken laf ediyorlar. Neyse, paypalden aldığını söyledi, banka bilmemnesi gerekiyormuş, yarın hallolur dedi. Havalara uçtum sevinçten.

Deniz o gece çok tatlıydı lan. Gerçi hep tatlıdır ama, daha ben ağzımı açmadan kalkıp "ben sana alırım o şarkıyı" demesi çok hoşuma gitti. Bir süre daha konuştuk, "evlensene lan benle" dedi, kabul ettim ben de Deniz'den iyisini mi bulacağım? Okulum bitsin hemen evlenelim, dedim. Olmaz hemen evlenmemiz lazım, dedi. Benim telefonum bozuk bir süredir, aramış beni. Sordu telefonun niye kapalı diye, ben de bozuk olduğunu söyleyince "sana hemen bir de telefon yolluyorum" dedi. Şaştım kaldım. Annesiyle konuşturacakmış beni.

Her neyse, çok sarhoş olduğu için bir süre sonra uyumaya gitti. Sabah ise evlilik teklifinden de şarkıdan da eser yoktu. Her zamanki gibi aşık olduğu kızdan, kızın niye ona kötü davrandığından bahsetti. Ben de hani benim şarkı ne oldu diye sormadım.

Evlenme teklifi olayı falan hadi makaraydı da, abi beni can evimden, notalarımdan vurmayacaktınız yaaa:'( Sarhoştum hatırlamıyorum olayının böyle pis bir şey olduğunu bilmezdim ben. İnsan çok üzülüyor.

Deniz seni kınıyorum, bir genç kızın hayalleri ile oynadın!!! Ancak burdan ilan etmek istediğim bir gerçek var kiii, Deniz Türkiye'nin gelmiş geçmiş en romantik erkeğidir. Onu üzen kızın da allah tepesinden baksın ne diyim...

0 yorum:

babamın radyosu