deneme sürüşü

9 Eylül 2009 Çarşamba

Biraz para kazanmaya başlayınca elbette kendime bir araba alacağım. Tamam hayallerimdeki gibi bir chevrolet bel air cabrio alamayacağım o belli bir şey. Şimdilik hedefim renault toros. Bir araba alıncaya kadar ise sevgili ayaklarım beni canımın istediği yere götürme konusunda bana yardımcı olacaklar.


Bu yaz ayağımı kırdığım ve ayağım da halen şiş olduğu için, eski ayakkabılarım ayağımı feci halde sıkıyor. Terliklerim bile olmuyor ayağıma ühühühüh... Rejenerasyon yürüyüşlerim sırasında emektar reebok spor ayakkabım ayak parmaklarımı mengeneye alıp parmaklarımın su toplamasına neden olduktan ve ben de sevgili ayak parmaklarımı olanca sakarlığımla kapıya çarpıp o toplanan suları patlattıktan sonra yürüyebilmem ve insan içine çıkabilmem için yeni bir ayakkabı almak farz oldu. Hayır, tamamen cenabetlik bu benim başıma gelenler onun da farkındayım. Artık galatasaray hamamına gidip kırk tas su mu dökünmeliyim yoksam en yakın kiliseye gidip kendimi vaftiz mi ettirmeliyim bilemiyorum.

Sevgili anneciğim alışveriş için İstanbul'da iken bu talihsizliğin gerçekleşmesi ise büyük şanstı. Zira kendisini arayıp biraz ağlayınca, hazır oradayken bana bir çift spor ayakkabı da almaya karar verdi.

Ayakkabı konusunda hassas olduğumu, ayağımın yeni ayakkabı alerjisi olduğunu ve modelin rahatlığı dışında dış görünüşüne de önem verdiğimi pek tabii ki annem biliyordu. Gitmiş bana nike air flight diye bir spor ayakkabı almış. Dış görünüş bakımından sınıfta bırakacağım bu ayakkabıyı daha ayağıma bile giymeden "iğrenç" diye yaftaladım.



Arkadaş, ben de biliyorum böyle yaftalamamak lazım denemeden etmeden. Ama görüntüsü cidden beni cezbetmedi. Sonra pek tabii ki artık alınmış giyeceğiz, bir deneyelim bakalım rahat mıdır nasıldır dedik, deneme sürüşüne çıktık.

Belediyenin içine sıçtığı yolların yağmurla beraber çamur deryasına dönüşmüş kısımlarında, sağanak yağış altında test ettim ayakkabıyı. Aslında bu hava koşullarında test etmeyedebilirdim ama yağmurun dineceği yoktu, benim bankaya gitmem gerekiyordu ve giyecek başka bir ayakkabım da yoktu.

Her neyse, diyebilirim ki bu nike air flight denen ayakkabı şimdiye kadar denediğim en rahat ayakkabılardan birisidir. Buradan ilan ediyorum. İlk görüşte beğenmeyen kafama sıçayım afedersiniz. Ayağım son derece şiş ve ayak parmaklarımın cılk yara olması gibi olumsuzlukları zerre hissetmediğim gibi, sol ayak bileğimdeki geçmiş yıllardan kalma kırığın sebep olduğu ve biraz fazla yürüsem hemen kendini belli eden ağrıyı da hissetmedim. Zira bileğime destek veriyordu epey bir.

O yağmur çamurda ve cidden bozuk yollarda beni ceylan gibi sektirtti vallahi. Üstelik bir damla su bile almadan. Ancak eve dönüşte kendi dikkatsizliğim nedeniyle kapının önünde oluşmuş göle iki ayakla dalınca, ıslandı haliyle.

Tekrar, bu ayakkabıyı beğenmeyen kafama sıçayım diyor ve herkese ayakkabı alacaklarsa önce bir bunu denemelerini tavsiye ediyorum.

0 yorum:

babamın radyosu